Sevgili anneler,
Şu anda 23 haftalık hamileyim ve 2 yaşında bir oğlum var. Son zamanlarda, ikinci bebeğim doğduğunda hayatın nasıl olacağı konusunda daha fazla endişelenmeye başladığımı fark ediyorum. Çevremde yeterince destek ve yardım olduğu için minnettarım; ancak yine de aklımda bazı sorular var.
İki çocuğuma da yeterince ilgi gösterebilecek miyim? Oğlumun yakında abi olacak olması beni duygusal olarak çok etkiliyor. Ona olan sevgim çok büyük ve bazen istemeden de olsa onu ihmal eder miyim diye düşünüyorum.
Bu nedenle sizlerin deneyimlerini merak ediyorum. Yaklaşık 2–2,5 yaş farkı olan çocuklarla bu süreci nasıl yaşadınız? Büyük çocuğunuz bu duruma nasıl uyum sağladı? Siz anneler olarak bu yeni düzene nasıl alıştınız? Deneyimlerinizi, tavsiyelerinizi ve önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Şimdiden paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. 🌸