Kızlar içimi dökmek için yazıyorum. Ben kpssye hazırlanıyorum bu yıl, bebeğim 19 aylık. Bebeğim uyuyunca çalışıyorum dün gece şu konu da bitsin diye diye çok geç yattım fark etmedim sabah da bebeğim uyandı ben yerimden kalkamadım çocuk gitti geldi anne kalk dedi ben gözlerimi açamadım 1,5 saat kendi kendine takıldı evde. Evde onun için tehlikeli bir şey yok odasında oynadı ama ben o kadar üzüldüm o kadar vicdan azabı çekiyorum ki şimdi de ağlamaktan pişmanlıktan uyuyamıyorum