nuniii maalesef böyle bir şey. Beyaz gürültü sesleri hoşuna gider. Minik zıplamalar eşliğinde kucağınızda pişpiş ister. Kiraz çekirdeği kemeri kullanmıştım ben bayağı iş görüyor. Mikro dalgada minimum sıcaklıkta 1 2 dk ısıtıp sarmak gaz atmasına yardımcı olur ama tene temas etmesin kıyafeti üzerinden takın. Zeytinyağı veya bebek yağı ile abdominal ve ayak mesajları da rahatlatır. Kaka yapamaması 7 güne kadar normal. Ilık duş sonrası masaj çok önemli ve rahatlatır. Her beslenme sonrası gaz atmasına yardımcı olmak ekstra konfor. Uyurken emdiğinde de sırtını nazikçe sıvazlayarak gaz attığın ki uyku kalitesi maksimum olsun. Uyanırsa beslemek yerine sakince pişpişlemek daha doğrusu. Beslenme demek yeniden gaz oluşumu demek mide tekrar sindirmeye girdiğinde daha da huzursuz olur. Besleme aralığı 1,5 - 2 saat ideal. Her ağladığında beslemek ekstra yeni gaz demek oluyo.