acemibiranne7 ben kırkına kadar odada küvete file takarak yıkıyordum (annemle beraber ) şimdi 4 aylık oldu kırkından beri banyoda beraber yıkanıyoruz önce ben yıkanıyorum banyo ısınıyor sonra bacaklarıma atlet ya da havlu gibi birşey seriyorum kaymaması için, kovaya su doldurup yıkıyorum , kafasını en sonda yıkıyırum yoksa ağlamaya başlıyor 😂 bolca su döküyorum , sonra babası alıyor bende hızlıca çıkıp giydiriyorum