Bizde 8.5 aylıgız . Çok sık ve az uyuyor yani o şekilde alıştığı için . Bikaç gündür 2.5 saat arayla uyutuyorum iki uyku yaparak . Akşamda 8.30 gibi yatırıyorum yarım saat sonra uyanıyor yanına uzanıp pışpışlıyorum emziriyorum daldırmaya çalışıyorum . En olmadı mecburen sallıyorum Bikaç gündür denediğim için zorlanıyor ama alışacağız Inşallah . Gece bikaç defa uyanıyor tabiki . Sabah da 8.30 da uyanıyor çok ideal bi saat zaten.
1.5, 2 aydır Emeklemiyor sürünüyor birde . Pozisyonu alıyor ama elini ileri atmadığı için gidemiyor.