Bebeğimin ciğerlerinde hırıltı var influenza teşhisi konuldu ilk başta normal influenza ilacı verilmişti daha sonra öksürük şiddetlenince doktora tekrar gittik ventolin ismini bilmediğim bir ilaç daha bir de antibiyotik eklendi birkaç yerde Osman Gönülalib videolarına denk geldim bu ilaçların gereksiz olduğunu bronşları serum suyuyla da temizleyeceğimizi söyluyor.şu an ikilemdeyim acaba antibiyotiği kullanmadım serum suyu verip baksam mı diye ama sanki bu ilaçlar biraz da rahatlattı gibi antibiyotiğiniz kullanmadım ama diğer ilaçlar sanki çocuğu rahatlattı bilemiyorum kafam karıştı bunu diğer Doktorlar niye önermiyor konu hakkında bilgisi olan deneyen tecrübe edilen varsa lütfen yardımcı olabilir mi