arkadaşlar biz 4. ay 10 günlükken normal aşılarımızı olduk rotavirüsün 1.dozundan da 1 ay ı gecti ve 2. dozunu yaptırmak istiyorum. yaptığımız aşıların üstünden 1 ay geçmesi lazım mı çünkü ben 5. aya girince 2.dozu yapacağım ve önümde 6. ay aşıları da var aralarında 1 ay olması mı lazım bilen var mı