Arkadaşlar oğlum 3,5 yaşına girdi normalde hep kendi yatağında yattı ama 1 haftadır sadece bizimle uyumak istiyor yatağına koyuyorum gece bi saatte uyanıp yanımıza yatıyor.Odasını henüz ayıramadık çünkü bi odamız yok malesef bu sebepten bizim odada kendi yatagnda yatıyor ama özellikle benimle yatmak istiyor çoğu zaman ben burdayım hadı uyu deyip geri yatırıyorum ısrar etmiyor gecenin ilerleyen saatlerinde yanımıza illa ki geliyor
Ne yapmam lazım bilemedim açıkçası anlatıyorum yerinde uyuman lazım da diyorum fakat kırmayıp yanımıza da alıyorum
Sizde böyle bi durum oldu mu