Mellbarn ovvv çok azzz 2 defa. Çok soğuk bir yerde mi yaşıyorsunuz? benim kızım 3 ay 4 günlük havanın güzel olduğu her gün dışarıdayız. Güzelce giydiriyorum üstünü örtüyorum arabasına koyuyorum tentesine de bir müslin seriyorum duruma göre kapatırım önünü diye,2 saat bütün mahallede tur atıyoruz geniş sokakları olan yeşili bol havadar bir mahallemiz var.Sevdiğim küçük bir Kahveci var oraya gidiyoruz bazen. Açık havada ben kahvemi içiyorum kızım zaten oraya gidene kadar uyumuş oluyor 1 saat de orada oturuyorum. Eve dönünce de alt temizliği emzirme ve uzuuun bir uykuya geçiyor çünkü temiz havadan yorulmuş oluyor. Bu saatten sonra tabiki gidip kafede falan oturamam korkarım virüsten ama yine çıkıp gezdiririm bebeğimi. Kimseyi yaklaştırmadıkça bir şey olmaz korkmayın. Hem artık dışarıya da alışması belirli ölçüde mikrop alması lazım bebişlerin. Havalar da ısınıyor, biliyorsunuzdur bu virüs 25-26 derecelerde ölüyor. Önleminizi alın gezdirin ☺️ Zaten ilk dışarıya çıkışlarda bebek eve gelince huzursuzlanabiliyor alışık olmadığı için. Bir an önce alışsın da yaza doğru bol bol gezebilin ☺️