Balbulutu missgod haklısın ama Rabbime güven hayırlısıyla kucağına al inşallah kan verdin mi bu arada
missgod Balbulutu zaten nasibimizde varsa belli süre kimseye demicen şükürler olsun 1 yasında oğlum var ama kardeşi olsun çok istedim ins nasipte varsa olur☺️❤️
missgod Sonunda kan verdim soncta dün çıkmş bgn öğrendim 0.81 dedi hamileymişim ama çok düşük dedi doktor sağlıklımı değil mi artıs hızına bakıcaz yoksa sağlıklı gebelik değil dedi😔
missgod Şimdi aradılar sağlık ocağından yanlıl baktık 3000 ama sınırda boş gebelik olabilir dediler😔adetm gecikeli 4 gün oldu
Hry-ayhn26 basak2014 Adete yakın testler pozitif olabiliyormuş bana bunu doktor demişti regl olmazsan kan ver netleşir