Zaten normalde de harika bi uyku düzenimiz yoktu ama akşamları yarım saat 40 dakika da gece uykusuna geçebiliyodık. 1 haftadır çok zor uykuya geçiyor, geceleri uyanıyor geri zor uyuyor önceden en azından mama içip uyumaya devam ederdi. Yılbaşı gecesi gece 1.30 da uyandı sabah 5.30 da uyudu çığlık kıyamet o da en son arabaya bindirdik öyle uyudu. Atak falan mı var ya da dişten kaynaklı mı anlamıyorum bizim gibi olan var mı? Ne zaman düzelicez:(