Annelerim merhaba,
Benim küçük oğlanı doğuralı 5 ay oldu. Emzirmiyorum. 2 aydır geçmeyen mide bulantım var. Dönem dönem kısa süreli geçiyor sonra yine geliyor. Hamile değilim testlerimi yaptım. Başka hiçbir sorunum da yok. Bu bulantı neyden kaynaklı olabilir? Doğum sonrasıyla alakalı mı? Sezaryenle ilgisi olabilir mi? 2 hafta sonraya randevu bulabildim ama bu durumu yaşayan birileri varsa geçecek deyin ne olur 🥹