Kızlar gecen ay telefonum ekrani kirılınca ekran degisimi yaptrdk iki hafta once elranin ust tarafnda cizgi gbi biseyler farkettim ufaktı baya suan cogaldı baya normal ekrana bakarken hicbisey yok ama telefonu alttan yandan bakarsan gorülüyo beyaz cizgiler yarın yaptrdgmz yere goturup gostericez anlayan varmi bu islerden kızlar neden olmus olabilir boyle hic ne düstü ne bir darbe aldı zaten cok dikkat ediyodum tamirden beri