aslanbebekkkk Sırt üstü iken ellerınden tuttugumda kafasını kaldırıyor maşallah gerıye düşmüyor yada yuzustu iken dik tutabılıyor.
Doktorlar bu ikisine bakıyor bunları yapabiliyorsa içiniz rahat olsun. Benim ikizlerim var kız olan doğduğundan beri dimdik basıyor kucağıma alırken kendini kaldırıyor başını çok erken tuttu, oğlum da tam tersi beni hep korkuttu yüzü dışarıya dönük kucağımdayken asla dik kendini tutmuyordu dediğiniz gibi hep kafasını omzuma yaslıyordu, başını çok geç tuttu, kucağıma alırken hala daha kendini salıyor çok rahatına düşkün ve tembel bir bebek. Defalarca doktora sordum normal olduğunu söyledi şu an 10 aylık oldu normale döndü. Bence sizin bebeğiniz de biraz tembel ama korkulacak bir şey yok 🌺