tuba5555 Doğumdan sonra 1 kere oldum adet şimdi 10. Günüm gecikti test alıcam ihtimal vermiyorum ama bu kadar gecikir mi ya
brfnbt tuba5555 ilk bir sene çok düzensiz oluyor ilk basta ben de olmadım korktum şuanda da sürekli kanamam oluyor doktoruma sordum normal dedi
gulcicekkync tuba5555 canım aralık ayinda ben hiç olmadım iki üç kez test yaptım kan verdim negatifti daha bu sabah oldum emziriyorsan ondan olabiliyormuş düzensizlikler
bala5516 tuba5555 40 günlük lohusaliktan çıkar çıkmaz bende adet oldum s0nrada olmadım. Ara ara test alıp bakıyorum bende
Limoncicegiiiii Bende olmadın aynı 3 .5 aylık doktor 2 yıla kadar bile normal olduğunu söyledi Süt hormonu baskılıyormus