Siriderya tam başa çıkabildiğim söylenemez inşirah suresini dinleyerek rahatlamaya çalışıyorum ben bide hamile olduğum için hamilelik hormonları çok tetikledi çok fazla panik atak anksiyete geçirmeye başladım bayılacak gibi hissediyorum kendimi içim huzursuz sonra kalbim hızlanıyor birden tamam diyorum bu sefer kesin bayılıcam bişey olucak diyorum bayılırsam diye düşüncelerim çok fazla ben kendim için Rabbime dua ederken herkeslere ediyorum lütfen sizde bana dualarınızda yer verir misiniz hepimiz rabbimin izniyle iyi olalım cidden çok zor 🙏🌼