BordoHuniliAnne sudenaz0 uzun süre kaynarsa yada demlendikten sonra uzun beklerse kırmızı oluyor, tabi vitamin değeri kalmıyor o ayrı mesele, şifa olsun istiyorsan sarı olanı makbuldür.
sarikavun sudenaz0 bitki caylari uzun sureli kaynama islemine tabi tutulmaz. Uzerine kaynamis az bekletilmis su dokulur ve demlenmesi beklenir sadece. Hem bitki cayinin etkisi kalmiuor hatta uzu. Sure kaynatildiginda zararli oldugunu soyleyen doktorlar bile var toksin uretimi olabilir diye.
sudenaz0 cifcibasigulsum30gmailcom aa öyle mi yapayım, yarın sabahtan demleyeyim o zaman teşekkür ederim 🤩
nadidelifora sudenaz0 sobanın üzerinde kaynamaktan nevri dönünce kızarıyordu annemin yaptıkları da. Bildiğimiz herşeyin yalan olması gerçeği 😂 Ihlamur demleme usulü yapılmalı kaynamamali. Renginden çok işlevi önemli 🌸
sudenaz0 nadidelifora 😂😂😂ben önceden kimin evine gitsem kıpkırmızı ıhlamur içiyordum. Şuan başka şehirde yaşıyorum bi kaç kez aldım sonra acaba buradaki ıhlamurun cinsi mi farklı diye düşündüm hahahdhahxhs.