mayuksel bazen ne yaparsanız yapın olmuyor. Benim sütüm fışkırıyordu bebeğim emmek istemedi boğuluyordu. 5.5 ay meme emdi sonra Sağımla bir kaç ay daha idare ettim ama göğüs ucum olmadığı için makineler boşaltamadı göğsümü sütüm azaldı. Bebeğim biberonu reddetti falan. Sonra mama ve ek gıdayla devam ettim çok şükür sağlığı yerinde. Şuan bile elimle sıkınca sütüm geliyor 2-3 aydır ne emiyor ne sağım yapıyorum böylesi daha üzücü emin olun olduğu halde içmiyor. Bazen rızkı bu kadarmış diyip zorlamamak lazım. Elinizden geleni yapmışsınızdır eminim süt vermeyince kötü anne olmuyorsunuz. Sadece mama ile beslenen hiç süt almayan dünya kadar bebek var. Bebeğiniz için önemli olan anne babasının yanında olması ve sağlıklı olması. Süt yoksa mama verirsiniz yeterki sağlığı keyfi yerinde olsun🌸