nmylmz benim kızım diş çıkarınca öyle olmuştu doktora götürdük bişey vermedi sadece ağrı kesici ve sürekli burun temizliği, ben ayaklarına ve göğsüne bebek viksi suruyordum günde 3 kez, zeytınyağı ve sarımsak kürü yaptım öksürüğü baya kesti. Çünkü şurup asla içiremedim