Kızlar yaklaşık bende 3 buçuk yıldır sprial var ilk takıldığımda doktor hiç bir sorun olmazsa 7 sene kalır demişti geçen ekim ayında doktor 1 sene daha takılı kalsın sonra çıkartalım 3-4 ay sonra tekrar takalım dedi. Ben bir daha çocuk düşünmüyorum onun için tüpleri bağlatmayı da doktor kabul etmiyor. Şimdi bu spriali ben ne zaman çıkarttırsam bilemedim. Takan doktor da başka şehire tayini çıkıp gitmiş.