Umutkusu Arkadaşlar merhabalar eşim internetten mama siparişi vermiş hiç içime sinmedi alanlar var mı
BuseCan Umutkusu ben de kalim burda tedirgin oluyorum hiç denemedim mamayı. İnternetten alanlar içinden böcek falan çıkıyor diyenler var 🙈
Umutkusu [silindi] n11 den sipariş vermiş aptamil mama. Ben zaten internet alışverişine uzağım bir de mama olunca tedirgin oldum
Selimveasel Umutkusu hepsiburada bebek mamacim birde mamabebek sitesinden aldim hem skt uzun tarihli geldi hemde hic sıkıntı yasamadim
Selimveasel BuseCan e bebekten humana almıştım icimden plastik cıktı 😳humana genel sorun ama e bebekle alakalı bir durum degil internetten aldıklarımda hic sorun yasamadim 🙂
Dygktk Umutkusu Bende sürekli hepsiburadadan alıyorum hep yeni üretim tarihli mamalar geliyor hiç sorun yaşamadım
Sin21 Zaten dışardan mama alınmaz aşır aşırı pahalı sizde almayın valla. Hepsi buradadan alıyoruz 8,5 aydır bir sorun yasamadım. 1 sene sonrası hep son kullanmaları