Esracim Bebeğim 15 günlük ama hala göbek bağı düşmedi. Sağlık ocağı doktoruna sordum 20 25 gün sürebilir dedi. Yarın eşim fotosunu çekip gösterecek ona göre çocuk doktoruna göstereceğiz. Bizim gibi düşmesi uzun süren var mı acaba
ada1180 Esracim cnm bizimde 13 günlük hala düşmedi dün doktora götürmüştük batikonla temizledi şöyle bi, arada bir sizde yapın göbek kordonu kalınmış demek sıkıntı yok dedi iyice kurudu ama inatla düşmüyor😓 3 günle 3 hafta arası düşer dedi
Gmzomr Esracim Canım benim ki haftası gelmeden düşmüştü doktor hastaneden çıkarken göbeğine dikkat edip yıkayabilrisin bebeği dedi ve sıkıntı yaşamadan düştü bi akrabamın bebeğinin 18.gün düştü hiç banyo yaptırmamıştı düşene kadar acaba bu etkili olabilir mi banyo yaptırdınız mı siz
Duruu 16. Gün düştü ama maalesef altında doku oluşmuş çocuk cerrahisi yaktı göbeğini.muhakkak gösterin doktora
Gmzomr Esracim Olabilir canım ben yine de yanlış yönlendirmiyim seni doktora götürürsen açıklamasını yapıcaktır 😊