gokcekus61 4ay 6 günlük oğlumda da öksürük başlamıştı. Cigerlerinde sorun olmadığı için ilaç kullanmadık. Odaya nem ölçer aldım özellikle 45-60 arasında olmasına Dıkkat ettım. Nebulizator ile serum fizyolojik verdım günde ıkı defa ve ıhtıyac duyarsam. Burun tıkanması ve hırıltı gozlemleyınce burun yıkama yaptım. Ardından sırtına pat pat balgamını atabılmesı ıcın Ve duş almasını hatta uzun uzun su ıle oyalanmasını sağladım ( ortam ısısına Dıkkat ederek) duşun buharı onu rahatlatıyordu. Şuan daha ıyıyız. Bu arada kendım de sarımsak kürü ve bıtkı çayı tukettım emzırdıgım ıcın ona da faydası olsun dıye çok geçmiş olsun 💐