vikdangndgn bizdede kız erkek farketmez dua okutmak isteyen okutur ama genelde 6. aya kalmaz, annenin lohusalığı biter bebek 3-4 aylık olmuştur o şekilde yapılır. 6. ay kınası adı altında yapan tanıdıklarımızda oldu ve evet genelde kız bebekleri vardı. Eşimle biz hayır yapılmalarına ihtiyacı olmadığını düşündüğümüz yakın çevremize değilde farklı üç kuruma kızımızın adıyla hayır yaptık. Sizde işin içinden çıkamayacak gibiyseniz böyle bir şey yapabilirsiniz.