Aynı durumdayızz gündüz gayet sakin tabi öyle uzun uyumaz ama kendi kendine bile dalar mutlu uyanır falan ama gece saat başı uyanıyor ve ağlıyor çığlık atıyor falan. Ben baktım 26. Hafta atağı varmış 6. Aya denk geliyor işte. Bu ay beyni çok geliştiği için sık uyanması normalmiş bide mesafe algısı gelişiyormuş yani anne uzağında olunca anlıyormuş yanında istiyormuş. Ben de beşiğe koymuyorum bu hafta yanıma alıyorum eşim içerde yatıyor mecbur öyle olunca daha uzun uyuyor beni yanında hissedince uyuyor yani . Gerçekten de denedim içeri su almaya gidiyorum hemen anlıyor uyanıyor 😬 yanındaysam sıkıntı yok🤷♀️