yate ya şöyle ben köyde yaşıyorum ve aşırı tozlanıyor evim anlam veremedim, 3 sene kadar apartmanda yaşadım bu kadar tozlandığını bilmem 1 hafta süpürmediğim olurdu . köy diye midir nedir ister istemez günlük süpürmek zorundayım buda beni aşırı yormaya başladı. küçük çocuğum da var tam süpürge çalıştırırım uyuyorsa uyanıp ağlamaya başlar bu sefer de yarım kalıyor. bu sebeplerden istiyorum birazda almayı