Deletedmom2987 var. Ben 5 yıl kadar önce eufy kullanıyordum. Haritasız. Bak bu bile o kadar iş gören bir şey ki… Şarjı doldukça bi odaya atar kapısını kapatırdım. Şarjı bitene kadar her yeri güzelce süpürürdü. Hala çalışıyor. Yatak odamda tutuyorum. Her gün yatağı toplayıp basarım. Kapısını kapatırım. Tertemiz olur.
Şimdi Roborock q8+ kullanıyorum. Silme özelliğini başlarda çok kullanıyordum ama halılardan çok yer kalmadığını fark edince aparatını hiç takmamaya başladım. Robot süpürüyor. Ben canım isterse bi viledayla dolanıyorum. Haritası olması da çok iyi. İkisi de gerekli aslında. Hangi odayı ne şekilde kaç kere temizletmek istiyorsan telefondan ver komutu geç. Kafan rahat.