Rotayı benim bebeğimde geçirdi 12 aylıkken 5 gün boyunca aşırı ishal ve kusma vardı hiç birşey yiyemiyordu mamayı da oldupu gibi kusuyordu yatış yapmadık ama 3 gün serum aldık gidip yada 2 gün tam hatırlamıyorum ama bebek uyusun dinlensin ne kadar dinlenirse vücudu toparlanır o yüzden bence bırakın dinlensin hasta çocuk bize en iyi gelen şey reflor oldu ve çinko da iştah açtı böyle 6 günde atlatmıştık ama zor bir süreçti Allahım şifa versin tüm bebeklere