acimavi Muallaaa biliyorum, ben de harika bir kitap olduğunu yazdım zaten. Ama postu yazan kişi psikolojik olarak kötü etkilenmek istemiyorum diye belirtmiş ve uçurtma avcısı onun için şu an pek uygun bir kitap değil
Muallaaa bussbety Serenad çok iyi bi yıl okudum kardeşimin hikayesi kitabı da çok iyi eminim onuda beğenirsiniz
tugbaa_14 olivettii yüz kere bin kere Orhan Pamuk - Masumiyet Müzesi tekrar tekrar tekrar okunası bir roman 😍
ni16 İclal Aydın- salkım sokak no:3 . Öyle akıcı öyle sımsıcak bir kitap ki.. insanı yormayan uzmeyen bir kitap ☺️ kesinlikle tavsiye ederim
balkizlar Muallaaa yarıya kadar okuyabildim verdiği mesaj güzel tamam ama kör insanlar her gün aynı şeyler oluyor falan.. tabi 8-9 yıl oldu okuyalı depresif bir dönemimdeydim belki o yüzden sevmemişimdir
olivettii bmerveee teşekkür ederim uzun zaman oldu girememiştim kusura bakmayın teşekkürü ancak edebildim