Ayrıca kabızlık sorunumuzda var. Sadece anne sütü aldığı dönemde 7-8 günde bir, şuan ise 5 günde bir yapıyordu. Doktora gittik kabızlık ve buna bağlı çatlaklar olduğunu söyledi bir yetişkin kadar katı yapıyor çünkü. Krem,şurup ve lağman verdi. İlk günden etkisini gösterdi aslında kullandığımız günden beri kıvamı düzeldi ve günde 1 kez yapmaya başladı. Bilmiyorum sebebi her şey olabilir sizden sadece öneri bekliyorum 🥺