Merhaba kızlar 4,5 aylık bebeğime doktorun önerisiyle sidefer damla almıştık. Kullanmaya ilk başladığımızda 2-3 günde bir kaka yaotı şimdi 4 gün oldu hala yapmadı ama gaz çıkarıyor huzursuzda değil karnı yumuşak sizce kabız mıdır sadece anne sütü alıyor. Bu damlayı kullanıp kabızlık yaşayan oldu mu