Sütüm iyi geliyordu ancak meme reddi yaşıyoruz neredeyse 1aydır elektrikle sağmaya çalışıyorum bebeğim de bir göğsümü hiç almıyor birini alıyor ikisini de elektrikliyle sağınca emdiğinden 100-110 emmediğinden 40-50geliuordu ancak zor oluyor diye lansinoh eller serbest aldım dün bugün iki göğsümü de emmek istemedi dolaptan sütlerimden verdim emdiğinden 30ml emmediğinden 10ml sağdım eller serbestle ikisini de 20dk sağdım önce uyarı modu sonra sağmayı açtım ama onu mu beceremedim yani modları mı bilmiyorum elektrikli de şakşak salındığını da hissederdim bunda pek hissetmedim ben de mi sorun var makina da mı yoksa sütüm bu süreçte iyice azaldı mı ancak göğsümde dolu gibiydi yani belki 100değil ama bi 50-60çıkardı