Bebeğim 17 aylık olacak. Kayınvalidem 3 çocuğunu da 9 aylık bezden ayırmış. Görümcelerim de 1 yaşında bıraktırmış. Bana da geç kaldın vs diyorlar. (Kv ile birlikte yaşıyoruz) Oğlumun 2li cümleleri var. Kakasını gizli saklı yapıyor ve yapınca oturmuyor “anne pıp” diyor😅. Çoğu sabah geceden bağlandığım bez temiz bir şekilde uyanıyor yani tutuyor gibi. Kış olduğu için de cesaret edemiyorum hasta olur mu diye ama bir düşünmedim de değil. Sizce öğrenebilir mı?🥹😁