Qunqnir Tabiki de biliyorum,zaten durumda da belirttiğim gibi teşvik edilmemesi ya da etkinlik yapması konusunda uyarılmamasi ilerde bir soruna sebep olur mu.Bu yıl yapmayıp seneye bir uyarıya tesvige ihtiyaç duymadan yapan eden oldu mu sormak istediğim bu.Yani bu istek en başta nasılsa öyle mi gidiyor yoksa zamanla değişebiliyor mu bunu ÇOÇUĞUNDA deneyimlemis fikirlere ihtiyacım var.Bir ebeveyn olarak yazıyorum öğretmen olrak değil.