Benim kizimda 1 aylik ilk basta bende cok zorlaniyorxum uyandirmakta ustunu vikardim hep ten tene temas yaparak uyandirabildim bizde sarilik oldugu icin 30 dk 1 saate emziriyordum ama 7 saat durmasi bncede normal degil kuzum bnde bir uyuya kaldim 4 saat ac kalmis aglayarak uyanmisti bence sen ten tene temasi bir dene