ddilaracetinkaya Şu an hava soğuk olduğu için kendiniz sıcağıyla kavanozlayabilirsiniz; uzun süre bozulmaz. Ben öyle yapıyorum. Hatta ihbaharda da yapıp götürmüştüm fakat haliyle bozulmuşlardı.
Yazın yurtdışı seyahatlerimiz için og natural’den meyve püresi, gurvita’dan da sebze çorbaları almıştım. En son seyahatimizde de Sade Natural’den meyve püreleri aldım. Hepsini beğendim, içerikleri de temiz. Milupa ya da Hipp olmalı, bir kere denemiştik fakat berbattı, bebeğim de hiç beğenmemişti haliyle.