beyzack Arkadaşlar merhaba bir şey merak ediyorum 2 aylıktan beri oğlum emziği düştüğü zaman kendi elleriyle ağzına emziğini koyuyor, merak ettim sizinkiler de yapıyor mu normal mi 😅 bu ayda çok ilgincime gidiyo şuan 3 aylık
gg3848 beyzack yaa maşallah benim kızımda yapıyordu yakınındaysa elini tersi falan bir şekilde ittirip emiyordu😂
visneli beyzack bizimkide öyle o kadar gülüyorum ki çok komik oluyorlar bi benimki yapıyor zannediyordum
beyzack gg3848 evet benimkide yapıyor bi iki kere eliyle direk koydu demek ki olabiliyormuş ama 3 aylık böyle yapınca ilgincime gidiyordu merak ettim😅🥰
Retzja Oğlumun 40ı yeni çıkmıştı, emziği düşünce yanağına kafasını döndürüp alıyordu ağzına, ya da eliyle alıyordu. Tatlı zamanlar 😂