Oğlum bu güne kadar yastıksız yatıyordu açıkçası yastıkla yatması beni cok da tedirgin ediyor yatağında oyuncak dahil hicbirsey bulundurmam korkuyorum çünkü. Ama son 3 4 gündür benim yastığıma takmış durumda gece uykusuna benim yastığımda geçiyor. Uyuyunca kendi yatağına yatırıyorum yastiksiz sekilde gece uyanıyor anne yastığa yatcam ben yastığım diyor yine öyle uyuyor. Artık yastık mi almalıyım bilmiyorum. Sert mi yumuşak mi gerekli mi gereksiz mi? Tecrübesi olan anneler bilgi verirse cok sevinirim🙏🏻