-sevimlipolyanna- bir kere su içmek için kalkıyor ama diğer uyanmaları sebepsiz. Karnın mı acıktı, dişin mi ağrıyor , karnın mı ağrıyor, bir şey mi istiyorsun neden uyanıyorsun diye soruyorum ama bir şey istemediğini söylüyor. Ben de çok usandım, özellikle dün gece çok zorlandım. Dün gece de oyununu yarım bıraktırıp yatırdım diye çok fazla uyandı diye düşünüyorum . Ama bana kalırsa hepsi bahane uyumayan çocuk uyumuyor ben hiçbir çözüm bulamadım. Doğduğundan beri böyle