Bebeğim şu an 4 aylık ama adam akıllı bir bebek arabası almadım kararsız kaldığım için Bagi neo baktım çocuk içinde küçük kalıyor diyolar maxi cosi lara 2 baktım ona da tekerleriyle ilgili sorun gördüm var mı araba önerisi olan acaba 3-4 yaşa kadar kullanabileceğim gerçekten memnun kaldığınız???