Benim günlük hayatımı çok etkiliyor hiç bir yere gidesim gelmiyor. Gittiğim yerde ya atak gelirse ya kötü olursam ya düşer bayılırsam diye çok korkuyorum bundan dolayı da kendime karşı özgüvenim azalıyor. Haftanın 2 günü iyiysem diğer günler kötüyüm ya anlık başım döner ya beynim uyuşur bulantım olur yada dengesizlik olur deprem oluyormuş gibi hissederim. Benim gibi olan var mı ya yok mu hastalığın bir tedavisi