Esoz1110 Çok heves ediyordu küpe takmaya 3 yaşını 3 ay geçiyor kuyumcuda deldirdik ağladı ama sevdi sizinlede paylaşmak istedim 🙂 varmı şunu yapma dediğiniz birşey olduğu yerde çevir diyorlar birkaç gün 1 ay çıkarma diyorlar teramisin krem sür diyorlar 🙂
Minel-inannesi Esoz1110 sağlık ocağındaki ebenizin önerisi üzerine antibiyotikli krem sürdük 5gün. Arada bi çevirdik, 1ay sonra altın küpe taktık, sorun yaşamadık. Güle güle taksın minik prenses😊
delimineya Esoz1110 evet teramesin çok iyi Ben çıkarmadım Bi yıl olacak neredeyse kızım biraz Nazlıdır ağlıyor hemen bende dokunmadım 😍👍 çok cici oldu desene annesi ❣️🙏
Esoz1110 Bennureyla Adamlar oradan verdi küpeyi bir süre bunu takacak arkadaş 1 ay taktı kızım dedi annemde benimkini deldirdiğinde 1 ay bekletmiş
Esoz1110 Pamukhanim_ Kurumasın diye kulakta çevirirken sürmen gerekiyor demişlerdide o yüzden sordum🌸
Pamukhanim_ Esoz1110 anladım bana bisey demediler bende yapmadım kızım zaten ilk bir hafta sürekli oynadı çevirdi belki o yüzden bişey olmamıştır bilmiyorum 🌸
Nikita Esoz1110 ben kendim deldirdim 3 ay önce. Bana iki hafta sonra çıkar dediler. Keşke çıkarmasaydım. Enfeksiyon kaptı. Antibiyotik kremlerle uğraştım. Şimdiki aklım olsa iyice iyileşmeden çıkarmam. Bebeğinizin teni daha hassas. Eti çabuk kaynar. Yerinizde olsam en az 6 ay çıkarmam