belks_0 Tadımlara biz de erken başlayanlardanız, 4,5 aylık başladık ama üç gün kuralı ile ve günlük 3-4 çay kaşığı şeklinde. Çok küçük şu an doyacağı şekilde karı gıda verilme diye düşünüyorum. Formül mama değiştirseniz, sevip içeceği bir mama bulunur diye düşünüyorum 🤔