Merhaba hanımlar, 2 yıl ücretsiz izne ayrıldım fakat şöyle bi şey duydum doğru mu acaba? Bu ücretsiz izin süresi boyunca yapılan zamlar bana uygulanmayacak, başladığımda bıraktığım maaş üzerinden mi hesaplama yapılacak ? Bilen birileri olursa süper olur?