ftmftmftm usenmedimyaptimbirvelet inşallah gaz sorunu da beni çok yoruyor bebeğim ağladığı zaman stres oluyorum
GezginPaNDa ftmftmftm oğlum 5 yaşında hala yetistiremiyorum O yüzden çok takılmayın Ev işi de yetismesin
suhedaaaaa ftmftmftm O zamanlar, çocuk uyuduğunda, uykumdan fedakarlık yapmak istemediğim için tuvalete gitmeyip, uyuduğumu hatırlıyorum. 😂 Hepsi düzene giriyor zamanla. Evi kafaya çok takmayın; çocuğunuz ve siz daha önemlisiniz.
babymam_ ftmftmftm Selam bacım benimde oğlum düzeltilmiş 5,5 ilk 2 ay dan sonra 5. aya kadar çok güzel geldik tek başıma gel gör ki benim zorlanmada şimdi başladı karşımda beyazlar katlanmayı bekliyor yemek yapılacak beni bekliyor oğlumda uyku direnmelerinde bu aralar yeni hastalıktan çıktı evi temizlemem lazım fırsat bulamadım o kadar uykum var ki gece 4 den beri ayaktayım bir şekilde geçicek bu günlerde diyip sabıtla elimden geleni yapmaya devam ediyorum 😂🌸
mgkurt ftmftmftm 6 aydan sonra her şeyin bir düzeni oluyor özellikle bebeğin o yüzden planlama daha kolay oluyor o zamanlar öyle normal bir süreç yaşadığınız
mertun ftmftmftm hepsi zamanla düzene giriyor merak etmeyin. Eski hayatınız gibi olmuyor ama bebekle o keyifli vakitlere değiyor. Bende çok ağladım. 2-3 aylıkken o yeni doğan dönemini kaçırdığımı fark ettim ve kendime çok kızdım. Onun için bebeğinizin bu zamanlarının keyfini çıkarın. Hepsi hallolur şeyler💞
Balbulutu ftmftmftm bende çok sinir krizi geçiriyordum ilk zamanlar sonra rahatlıyorsun bebeğini sağlıkla büyüt 🩷