ftmftmftm
Kızım 2,5 yaşında bazen gündüz uykusu hiç yapmıyor.Akşam 20.30 saatine kadar beraberiz.
Şu an düzenim çok iyi evet zor zamanlar oluyor ama iş güç yemek etkinlik dışarı çıkma hepsi yetişiyor.Kendime de vakit ayırabiliyorum.
Ama yenidoğan zamanları böyle değildi şu an düşününce vakitsizlikten değil omzuma yüklediğim yüklerdenmiş.
Korkudanmış , yetebilir miyim düşüncesindenmiş.
Lohusalıktanmış🤭
Çünkü günün çoğu zamanını uyuyordu ama nasıl olmuyordu nasıl yetişemiyodum ?
Diyeceğim o ki geçicek kendine zaman ver❤️