123fff Kızlar kızım 2,5 yaşında influenza testi pozitif, infulvır kullaıyoruz ve calpol dolven dönüşümlü. Bunlara rağmen 6. Gündeyiz ateş bi türlü kalıcı olarak düşmüyo. Normalde ateş 2 gn çıkar biter, bu influenza diye mi böyle normal mi yaşayan var mı
eda-1amine 123fff gecen yıl 20 gün çekti kızım sonrasında zatürre oldu ilk devlete götürdüm domven verdi gönderdi ama bu çocuk cayır cayır yanıyor Mısir patlamasında başka birşey yemiyordubem son gözü kan içinde kaldı aldım özele götürdüm yüksek ateş göz damarlarını catlatmis orda doktor farklı ilaçlar verdi 10 gün kullandık geçti sonra zatürre çevirdi bı 20 günde öyle çektik kış boyu hastaydı
Noname21 123fff gecen hafta kızım okuldan kaptı asla ateşini düşüremedik biz sağlık çalışanı olduğumuz için doktoru aradık hemen enflavir şurup calpol pedifen dönüşümlü verdik gene düşmedi ekstra kusmaya başladı kusmadıgı zaman da midem bulanıyor dedi serum taktırdık sabahına Parol yarım şişe artı iki tane 500 kül gitti ertesi güne ateşi tamamen düştü sonra ben kaptım bir gün sonra bana da beş serum gitti artı enflavir hap içtim özel hastanede serum taktırın toparlanır hemen
gozdeozdem 123fff biz dun ciktik hastaneden evde baktim ki olmuyor dusmuyo cocuk halsiz kaldi atesten yatis verdi 3 gune toparladi
mygnc 123fff Melisamommy Benim kızım da 2 yasında bugun 2. Gun İlk gun atesı hıc dusmedi uzman doktora gittim kortizon ıgne yapıldı bacaktan sonrasında atesı 39 40 olmadı 4 saatte bir de ates dusurucu vermedim iğne iyi geldi sanırım bizede influenza ilacı verdi enfluvır daha acı diye oseltamivir verdı oda pek tatlı degıl zor da olsa dun hemen başladım antibiyotik de yazdı ilk Gune gore gayet iyi ama tabi huzursuz da iğne de huzursuz yaparmıs 2 gun oseltamivir da eşim 10 gundur bende 5 gundur hastayız bu ne bicim hastalık biz hemen fark edemedik ama kızım bizden sonra olunca hemen ilacı aldık gec baslayınca faydası olmuyormus ilacın ama iştahı yok bos mideye ilac veriyorum 🥺🥺 zaten iştahsız gerı nasıl duzelcek 🥺🥺 rabbim hepimizin evladına şifa versin 🤲🤲 benim tat koku sıfır cok kotuyum de kızım iyi olsun diye Bi nebze ayakta durmaya çalışıyorum eşim 10. Gunde biraz iyiyim demeye başladı ateş de bende 5 gundur devam ediyor omrumde boyle Bı hastalık yasamadım geçti mi sizde 🥺
Melisamommy Aynı durum bizde de var kafayı yemek üzereyim iştahımız kesildi,antibiyotik ve enfluvir kullanıyoruz asla geçmiyor iyice panik olmaya başlıyorum 5.gün bizimde