cakebabe merhaba, önce sutu isitiyorsunuz, pastorize Süt ise kaynatmaya gerek yok. Serçe parmağınızı süte soktugunuzda 7-10 saniye dayanabileceginiz kadar olsun. Daha sonra mayaya biraz sicak süt ekleyerek açın ve kalan sütün içine ekleyip karıştırın. Üzerini kapatıp sıkıca sarıl 6 saat sonra ( geceden sabahada olabilir) dolaba kaldırın. Yaklaşık 6 saat kadar da dolapta dinlenince hazir olur. Bazıları dolaba kapağı açık koyduğunda daha sert olduğunu söylüyor. Ilk basta mayayla karistirdiktan sonra üçük küçük kaplara/ kavanozlara bölüşütürüp bu şekilde mayalamak bırakırsanız porsiyon açısından da daha kolay olur.