Tubanurrr sek_kahve evet tabi ilk başta daha çok oluyor ama hastalık kış mevsiminde kacinilmaz son oluyor okula gidince kızım 2.5 yaşına kadar hiç hasta olmadı ama mesela ikinci oğlum ablası okula gittiği için bebekliginden beri sürekli hasta oluyor 3 yaşında