-SweetPanda- belcikada yasiyoruz, genelde burda 3,5 aylıkken bırakıyorlar kreşe ama sezaryenli olduğum için sadece evden çalışma raporum vardı. O yüzden şükür ki 9,5aya kadar evde beraberdik ❤️ evet maalesef, iki kişi çalışmalı ki istediğimizi yapalım, yoksa gerçekten çok zor, Rabbim kimseyi darda bırakmasın ✨